Typ zajęć: | wykład |
Osoby prowadzące: | dr hab. Sebastian Bernat |
Liczba godzin: | 15 |
Poziom studiów: | magisterskie |
Semestr: | 2 |
ECTS: | 2 |
Godzinowe ekwiwalenty punktów ECTS: | Godziny kontaktowe (z udziałem nauczyciela akademickiego) Wykład 15 Konsultacje 15 Łączna liczba godzin kontaktowych 30 Liczba punktów ECTS z udziałem nauczyciela akademickiego 1 Godziny niekontaktowe (praca własna studenta) Przygotowanieprezentacji 10 Studiowanie literatury 15 Łączna liczba godzin niekontaktowych 25 Liczba punktów ECTS za godziny niekontaktowe 1 Sumaryczna liczba punktów ECTS dla zajęć 2 |
Strona WWW: | – |
Język wykładowy: | Polski |
Skrócony opis: | Fakultet porusza problemy percepcji krajobrazu, ze szczególnym uwzględnieniem roli zapachów. Przedmiot przygotowuje do oceny i projektowania zapachów w krajobrazie oraz kształci umiejętność postrzegania zapachu jako źródła wiedzy geograficznej. |
Pełny opis: |
|
Literatura: |
|
Efekty kształcenia: | WIEDZA W1. Zna problematykę badawczą geografii percepcji; profil ogólnoakademicki K_W01, P2A_W05, profil praktyczny K_W01, P2P_W05 W2. Ma poszerzoną wiedzę na temat czynników przyrodniczych i kulturowych wpływających na percepcję zapachów w krajobrazie; profil ogólnoakademicki K_W07, S2A_W05, profil praktyczny K_W07, S2P_W05, P2P_W04, UMIEJĘTNOŚCI U1. Przygotowuje na podstawie literatury opracowania pisemne na temat zapachu w krajobrazie; profil ogólnoakademicki K_U10, P2A_U08, profil praktyczny K_U11, P2P_U09 U2.Wykorzystuje zdobytą wiedzę do formułowania sądów, opinii, prawidłowości na temat zapachu w krajobrazie; profil ogólnoakademicki K_U11, P2A_U07, profil praktyczny K_U16, P2P_U06 KOMPETENCJE SPOŁECZNE K1. We współpracy grupowej proponuje optymalne rozwiązania dotyczące projektowania zapachu w krajobrazie; profil ogólnoakademicki K_K02, P2A_K02, S2A_K02, profil praktyczny K_K02, P2P_K02, S2P_K02 |
Metody i kryteria oceniania: | Wykonanie prezentacji multimedialnej |
Metody dydaktyczne: | Wykład problemowy; Prezentacja multimedialna; Studium przypadku (studium przykładowe) |
Sposoby sprawdzania efektów kształcenia: | W1, prezentacja zaliczeniowa W2, prezentacja zaliczeniowa U1, prezentacja zaliczeniowa U2, prezentacja zaliczeniowa K1, prezentacja zaliczeniowa |
Wymagania wstępne: | – |
Uwagi: | – |